Share
Show spectaculos Burberry pentru lansarea colecției „February 2017”

Show spectaculos Burberry pentru lansarea colecției „February 2017”

Burberry a lansat colecția Februarie 2017 într-un show inspirat din operele artistului Henry Moore, la Makers House, Londra. În România, o selecție din cea de-a doua colecție straight-to-consumer February 2017 va fi disponibilă în flaghship store-ul Burberry din Strada Luterană nr. 4, la începutul lunii martie.

Colecția „February 2017” a fost prezentată de modele precum Amber Witcomb, Elfie Reigate, Ella King, Myles Dominique, Nora Attal și Tom Fool, pe un podium unde au fost expuse sculpturi din bronz ale artistului britanic Henry Moore, sursa de inspirație pentru întreaga colecție. Porțile „Makers House” sunt deschise începând din 21 februarie, și oferă vizitatorilor posibilitatea să descopere noua colecție și inspirația din spatele acesteia printr-o expoziție unică, care include mai mult de 40 de lucrări ale artistului Henry Moore.

Printre invitații prezenți la show s-au numărat actorii: Penélope Cruz, Elizabeth Debicki, Rebecca Hall, Emily Browning, Kris Wu, Hermione Corfield, Naomi Scott, Anya Taylor-Joy, Kaya Scodelario, Hye Kyo Song, Zhou Dong Yu, Rina Ohta, Ed Skrein, Donald Glover, Benjamin Walker; muzicienii: Tinie Tempah, Benjamin Clementine, Flo Morrissey, Jorja Smith, Héloïse Letissier (Christine and the Queens), Wiley; modele: Naomi Campbell, Iris Law, Suki Waterhouse, Immy Waterhouse, Jean Campbell, Jourdan Dunn, Lily Donaldson, Adwoa Aboah, Elena Perminova, Tamara Long, Alex K, Henry Kitcher; precum și regizorii, artiștii și fotografii Asif Kapadia și Josh Olins.

Anna Calvi, acompaniată de membrii orchestrei Heritage Orchestra & Choir, a concertat live de la balconul cu vedere către podiumul de prezentare.

O colecție inspirată de operele lui Henry Moore

„Arta lui Henry Moore a avut întotdeauna o influență asupra imaginației mele: sunt figuri reprezentative în peisajul britanic, siluete sculpturale care reușesc să fie umane, abordabile. Le-am considerat întotdeauna impresionante. Poate datorită faptului că sunt monumentale, dar și personale, că par să se adreseze oricui, însă sunt și individuale în același timp. Ne-am gândit la lucrările lui în timp ce lucram la colecție, declanșând o serie de întrebări și discuții despre proporții, textură, suprafețe și forme. Ne-am uitat la contradicțiile din lucrările lui Moore – duritate și delicatețe, greu și ușor, familiar și abstract. La antiteza dintre greutatea materialelor pe care le-a folosit și fluiditatea și delicatețea formelor. Ne-am dus cu gândul la modul în care reușește să creeze obiecte în care combină frumusețea cu bizarul, recognoscibilul cu straniul. La Burberry, am fost întotdeauna fascinați de procesul de creație și am căutat mereu să aflăm unde se ascunde și unde se dezvăluie. Am inclus în colecție elemente din fotografii cu Moore în studioul său – dungile de pe șorțul său, uneltele sale, imaginea artistului la lucru. Este un privilegiu pentru noi să putem prezenta noua colecție alături de operele de artă care au inspirat-o. Dorim să mulțumim pe această cale Fundației Henry Moore pentru această frumoasă colaborare”, a declarat Christopher Bailey, Chief Creative and Chief Executive Officer Burberry.

Dezvăluită în întregime în seara de 20 februarie, colecția „February 2017” este inspirată din lucrările și stilul lui Henry Moore – explorând sculptura și silueta, materialul și procesul. Influenţa artistului este tradusă în colecție prin forme, texturi şi detalii artizanale, precum şi imprimeuri inspirate din fotografii ale operei lui, din arhiva Fundaţiei Henry Moore. Ghetele midi din piele prezentate în cadrul show-ului au un toc angular, decupat, inspirat din sculpturile abstracte ale artistului

Cea de-a doua colecție straight-to-consumer va fi promovată printr-o campanie semnată de fotograful Josh Olins. Ședința foto a fost realizată la Henry Moore Studios & Gardens, Hertfordshire, fosta locuință a artistului, și are distribuție britanică, formată din modele precum Nora Attal, Jess Cole, Maya Gunn, Sophie Hamilton, Ella King, Tamara Long, Elfie Reigate, Amber Witcomb, Myles Dominique, Tom Fool, Alex K, Henry Kitcher și Tom Walmsley. Întreaga campanie a fost dezvăluită pe 20 februarie, după show-ul de prezentare, și se va desfășura până în august 2017.

Înființată în 1856, Burberry este un brand britanic de lux cu o reputație globală în privința inovației și designului vestimentar. Burberry are cinci divizii, ce acoperă zona dedicată femeilor, bărbaților, copiilor, accesoriilor și produselor de frumusețe. Burberry are „cartierul general” la Londra și este listată la Bursa de Valori de la Londra.

Leave a Comment