Share

Renault și-a arătat mușchii cu Trezor

Renault a impresionat cu prezentarea conceptului Trezor, o mașină electrică a viitorului cu o parte frontală rabatabilă, caroserie din fibră de sticlă și parbriz de culoare roșie.

Conceptul Renault Trezor nu are nici o portieră, toată partea frontală fiind rabatabilă. Are o capotă lungă de tot, iar șasiul și caroseria sunt din fibră de sticlă, masa totală a acestuia fiind de 1.600 kilograme. Cele două blocuri de baterii ale conceptului electric, unul în față, celălalt în spate, fiecare cu sistemul să de răcire, atârnă probabil greu. Oricum, Trezor credem că se mișcă extrem de repede cu cei 350 CP ai săi.

Renault a comunicat că Trezor accelerează de la 0 la 100 km/h în 4 secunde, cuplul este de 380 Nm. Motorul este același pe care francezii îl folosesc la monopostul electric din competiția electrică Formula E, iar tracțiune este pe spate.

Interiorul este aproape tot de culoare roșie, inclusiv parbrizul. Bordul este din filmele SF, în rest puțin lemn și multă piele. Untrezor_interior cârcotaș ne-a întrebat la Paris ce se întâmplă cu pasagerii dacă Trezor se răstoarnă? Sau dacă se strică sistemul rabatabil? Cum mai ies afară cele două persoane?  Poate cei de la Renault să cunoască aceste secrete, noi, nu. Important este că la Paris aceștia au impresionat cu Trezor.

”Cred că este un obiect frumos. Suntem un brand popular și trebuie să facem mașini care să placă tuturor”, a punctat designerul Laurens van den Acker, olandezul care a revoluționat actuala gamă a mărcii franceze prin inspirația sa

Dimensiuni:

  • Lungime 4.700 mm
  • Lățime 2180 mm
  • Înălțime 1080 mm

Coeficient aerodinamic Cx este 0.22, iar garda la sol, 2.5 centimetri (prizele de aer se închid și se deschid în funcție de nevoile de răcire ale sistemului de propulsie)

trezor

Leave a Comment