Share

Petrecere Hublot pentru Ferrari la Tokyo

Hublot n-a ratat ocazia de a celebra 70 de ani de existență Ferrari, partenerul său de imagine de 5 ani, cu lansarea unei ediții limitate exclusiv pentru piața japoneză.

Hublot și Ferrari sunt parteneri din 2011. Compania elvețiană a organizat un eveniment la Tokio, profitând de prezența scuderiei italiene venită la Suzuka pentru a participa la Grand Prix-ul Japoniei din Formula 1. A fost mai mult o petrecere la care au fost invitați Sebastian Vettel, fostul campion mondial, și Maurizio Arrivabene, managerul echipei, pentru a celebra 70 de ani de existență Ferrari.

Cu această ocazie a fost lansată și o ediție limitată ceasuri, doar 50 de exemplare, care va fi disponibilă exclusiv în Japonia. După prezentarea unui film introductiv despre istoria Ferrari, a urmat o sesiune de întrebări și răspunsuri pentru reprezentanții mass-media, subiectul fiind bineînțeles Formula 1, unul deloc plăcut pentru scuderie care n-a obținut nici o victorie în actualul sezon, deși piloții echipei sunt Sebastian Vettel și Kimi Raikkonen, doi foști campioni mondiali. Apoi s-a trecut la ședința foto, iar finalul i-a aparținut germanului Vettel care le-a arătat invitaților cum se conduce pe un simulator un monopost F1.

Hublot este o companie de ceasuri de lux elvețiană, fondată în 1980 la Nyon de către italianul Carlo Crocco. Casa de orologerie de lux cochetează de ceva timp cu lumea sportului, ultima acțiune majoră fiind sponsorizarea lui EURO 2016 din Franța. Hublot a reușit performanța de a-i avea atunci, la un loc, pe zeii fotbalului, Pele și Maradona, invitați pentru un meci de fotbal organizat într-un loc superb: grădinile Palatului Regal din Paris.

Doi români extrem de cunoscuți în lume promovează brandul Hublot: Ilie Năstase și Simona Halep. Fostul mare jucător de tenis a fost omagiat acum 5 ani de către casa de lux elvețiană cu o ediție specială care-i poartă numele.

vettel_simulator

Leave a Comment