Share

Boarding Pass pe Facebook Messenger? La KLM e posibil

KLM este prima companie aeriană care a introdus în platforma sa web posibilitatea de a trimite clienților informații despre zboruri utilizând Facebook Messenger. Începând din aprilie, puteți chiar face check-in sau primi boarding pass-ul utilizând cunoscuta rețea de socializare.

Koninklijke Luchtvaart Maatschappij N.V. sau, mai simplu, KLM, este pionierul aplicațiilor user-friendly încă din momentul în care a decis să permită călătorilor săi să utilizeze Facebook Messenger pentru a primi informații despre bilete, zboruri sau condiții de călătorie. Și asta 24 de ore din 24 și 7 zile din 7. Din acest an, oricine deține un bilet KLM poate afla via Messenger informații despre zborul său grație unor operatori aflați la celălalt capăt al… serviciului de mesagerie on-line.

Mai mult chiar, începând din aprilie, odată achziționat un bilet pentru un loc într-o aeronavă KLM, puteți specifica modul în care doriți să fiți contactați pentru a obține detalii despre zbor. Dacă ați ales Facebook Messenger, neașteptat de repede, primiți confirmarea rezervării, apoi un reminder legat de momentul oportun pentru a face check-in online și, în final, chiar boarding pass-ul.KLM

Deși suntem convinși că în primele luni angajații aeroporturilor vor fi surprinși de modul în care le prezentați tichetul de îmbarcare, ideea KLM nu este deloc rea. Faptul că puteți afla detalii despre poarta de îmbarcare, ora decolării sau chiar întărzieri sau alte informații fără a intra pe site-ul sau aplicația mobilă a operatorului aerian vă va ajuta să câștigați timp și, de ce nu, să reduceți consumul telefonului mobil care nu va fi încărcat cu zeci de aplicații pe care le utilizați rar.

„Dorim să fim acolo unde se află clienții noștri. Suntem dedicați simplificării procedurilor și, în timp ce alte linii aeriene încearcă să își direcționeze clienții către propriile lor aplicații, KLM – în urma unui studiu aprofundat – a ales să nu impună utilizarea unor aplicații suplimentare. Chiar dacă avem un site frumos și o aplicație ușor de utilizat preferăm să fim disponibili în mesageria on-line cel mai des utilizată”, a declarat Tjalling Smit, vice-președinte al diviziei digitale a KLM.

Cum estimăm că o astfel de inițiativă va avea un succes imediat și va fi urmată de mulți alți concurenți din zona transportului aerian vă sfătuim să țineți pasul cu tehnologia și să încercați noul mod de comunicare al KLM. Nu costă nimic și este cât se poate de simplu și util. Unde mai pui că, până pe 27 aprilie, puteți primi și două bilete gratuite. Doar pentru retur. Business-ul e business.

Leave a Comment